På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.
LÆS MERE & TILMELD

KURSUS: Sæt kryds i kalenderen den 21. marts! Der skal vi lære at fejle hurtigt og billigt, så vi kun bruger tid på de rigtige ideer!

Pretotyping er innovations metode til at teste og vurdere idéer til nye produkter og services. Da 80% af alle ideer fejler, er det afgørende at lære at fejle hurtigt og billigt. Derfor gentager vi successen fra 2017 og afholder i samarbejde med Tim Vang endagskursus i pretotyping.

Læs mere om uddannelsen

Det er ikke længere nok at være produktekspert og afdække behov – fremtidens sælger skal også kunne udvikle nye løsninger. Som leder skal du i højere grad lede teams frem for individer og have større fokus på kvalifikations- og projektmatch mellem kunde og salgsteam. Der stilles derfor større krav til dine evner som forandringsleder i salget. Endelig skal din organisation være gearet til f.eks. at ændre provisionsforhold i takt med at flere opgaver bliver projektbaserede.

Derfor lancerer DI Handel en ny 2 dages salgsuddannelse for salgsledere med programstart januar 2018.

Læs mere om analysen

Viden om B2B e-handel har hidtil været begrænset. Derfor har DI Handel - i samarbejde med Epinion og med støtte fra HTS Fonden - spurgt 800 danske B2B-virksomhedsledere om deres erfaringer og forventninger til det digitale salg.

Få vejledninger og hjælp til persondataforordningen hos DI

Dansk Industri (DI) har udarbejdet en side, hvor medlemmer kan få hjælp til at imødekomme de kommende persondataforordning fra EU. På siden finder du forskellige værktøjer udarbejdet af DI, fx kan du frit downloade skabeloner og vejledning om f. eks. databehandleraftaler, procesafdækning eller dokumentation af databehandlingsaktiviteter.

NB: Kræver medlemslogin for at se sidens indhold.

Læs mere og download analysen

Epinion har på vegne af DI Handel gennemført en analyse, hvor de har spurgt 1.000 virksomheder og deres indkøbsansvarlige om, hvorledes de foretager digitalt indkøb, omfanget og hvordan de finder nye leverandører. Det er første gang at de professionelle indkøberes digitale købsadfærd i Danmark bliver afdækket og vi kan atter afsløre, at det er spændende læsning.

DI Handels tilbud indenfor e-handel

DI Handel arbejder for, at danske virksomheder kan skyde genvej til de muligheder, som e-handel giver nationalt og globalt. Det gør de bl.a. ved at dele viden gennem arrangementer, lave guides og netværksgrupper, hvor medlemmerne deler erfaringer og værktøjer med hinanden på tværs af brancher.

Læs mere om det gode indkøbssamarbejde
Sammen med medlemmerne er vi optaget af at forbedre driften af de offentlige indkøbsaftaler. Alt for meget tid og ressourcer er brugt på noget, der reelt ikke giver værdi. Vi tror på, at vi gennem samarbejde og dialog kan gøre det bedre.
Et medlemskab af DI Handel giver dig og din virksomhed adgang til masser af branchespecifik viden inden for B2B handel samt ikke mindst politisk indflydelse. Et medlemskab starter fra 3.860 kr.!