På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Supply Chain Management i b2b handelsvirksomheder

Forsyningskæden er under pres. Hvordan kan den optimeres, så den bliver en konkurrencefordel?

Forretningsmodellen i den klassiske b2b handelsvirksomhed er under pres. E-handel, gennemsigtighed via internettet, mere krævende kunder og øget international konkurrence kræver konstant revurdering af forsyningskæden, som er krumtappen i mange handelsvirksomheder.

Denne rapport - udarbejdet i samarbejde med Valcon - peger på nye muligheder og trusler, som du som virksomhed bør forholde dig til i kampen om kundernes gunst. Indsigten stammer fra fire SCM-eksperter, syv virksomhedscases og en undersøgelse af supply chain landskabet blandt 400 handelsvirksomheder. 

Rapporten er bygget op med spørgsmål, som kan bruges til strategiske diskussioner med dit ledelsesteam – og som vi håber kan hjælpe dig på vej mod en mere konkurrencedygtig forsyningskæde, der er gearet til fremtiden.

SUPPLY CHAIN MANAGEMENT I B2B HANDELSVIRKSOMHEDER
PUBLISHED: 23-06-2015 LAST MODIFIED: 13-09-2017