På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Lancering af nationalt indeks for kundeorientering i danske B2B virksomheder

I et samarbejde mellem CBS - Handelshøjskolen i København, Customer Agency og DI Handel præsenteres resultater af et forskningsprojekt, hvor der på tværs af 5 danske Business to Business virksomheder er foretaget analyser af hvordan man internt i organisationerne arbejder med kundeorientering sammenholdt med hvordan kunderne oplever at være kunde. Sagt med andre ord: I hvilken grad er disse B2B virksomhederne i øjenhøjde og på bølgelængde med kunderne når agendaen hedder kundeoplevelser og kundeorientering?
TILMELD DIG KONFERENCEN

Er din virksomhed i øjenhøjde med kunderne, når agendaen hedder kundeoplevelser og -orientering?

Positive og differentierende kundeoplevelser har udviklet sig fra at være nice-to-have til at være en afgørende konkurrenceparameter i mange industrier. De virksomheder der lykkes med konsistent at levere kundeoplevelser i særklasse høster gevinster i form af øget kundefastholdelse, øget salg til kunderne, øget kundetilgang samtidig med at omkostningerne reduceres. Gevinster som står højt på ønskelisten i mange strategiplaner, men som kan være vanskelige at eksekvere.

Kom og hør hvordan virksomheder, der har styrket kundeoplevelsen, har grebet arbejdet an

Vi kan garantere en spændende dag, hvor du vil blive indviet i hovedresultaterne af forskningsarbejdet og samtidig høre erfaringer fra virksomheder der lykkes med at styrke kundeoplevelserne.

Hør på konferencen:

  • Forskningsresultater om danske business to business virksomheders arbejde med kundeoplevelser og kundeorientering
  • Hvad lykkes de organisationer der levere gode kundeoplevelser med?
  • Hvad er de centrale komponenter i den gode business-to-business oplevelse?
  • Hvad er den forretningsmæssige værdi af at levere kundeoplevelser der differentierer?
  • Hvad betyder kundeorientering i et strategisk perspektiv?
  • Hvordan kan arbejdet med at drive differentierende kundeoplevelser gribes an?

På konferencen gennemføres med et balanceret fokus på forskningsresultater og præsentationer fra virksomhedscases der har arbejdet succesfuldt med at udvikle kundeoplevelserne. Hermed håber vi at deltagerne får etableret en grundlæggende forståelse for værdien af at levere differentierende kundeoplevelser og samtidig får inspiration til hvordan de selv kan gribe arbejdet an.

På konferencen vil I også blive introduceret til hvordan I kan deltage i næste runde af forskningsarbejdet og hvilket udbytte I kan få af at deltage.

Målgrupper

Direktører, Forretningsudviklingschefer, Salgs- og kundeansvarlige.

PROGRAM

8.30-9.00 Registerering og morgenmad

9.00-9.10 Velkomst v/ DI Handel

9.10 – 10.00 Resultater og implikationer af Nationalt Indeks for Kundeorientering
Mogens Bjerre, lektor, CBS, Copenhagen Business School og Peter Aakjær Jensen, Market Director, Customer Agency

10.00 – 10.15 Pause

10.15 – 11.00 Systematisk arbejde med kundeoplevelsen som drivkraft for vækst i Stark
Jørn Fogh, Sales Excellence Direktør, Stark Danmark

11.00-11.45 Hvordan ”Medarbejder Engagement er driver for Kundeoplevelse og profitabilitet” – en dokumenteret case fra ISS
Simon Svegaard, Direktør i The Douglas Collective og tidligere globalt ansvarlig for ISS Customer Experience and Employee Engagement

11.45-12.00 Afrunding og opsamling

12.00-12.30 Sandwich og networking

Programmet er med forbehold for ændringer

PRAKTISK INFO

DATO & STED
Torsdag d. 5. oktober 2017
Kl. 09.00 - 12.00 (registrering starter kl. 08.30)

Industriens Hus
H. C. Andersens Boulevard 18
1787 København V.

PRIS
- 0 kr. for medlemmer af DI Handel og DI
- 800 kr. for ikke-medlem

TILMELDINGSFRIST
Tirsdag d. 3. oktober 2017
Kl. 12.00

Har du spørgsmål?
Kontakt image
Chefkonsulent
Tlf: +45 3377 4589
Mobil: +45 2221 9133
E-mail: teladi.dk
PUBLICERET: 23-08-2017 OPDATERET: 11-09-2017