På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Netværksmøde: Kundeservicenetværk

Evnen til at håndtere kundehenvendelser er i dag af afgørende betydning for kundetilfredsheden og ikke mindst kundeloyaliteten. Mange virksomheder håndterer fortsat kundeservice via mail eller telefon, men kundens forventninger og krav til kundeservice har ændret sig i takt med digitaliseringen. Derfor har DI Handel startet et netværk, som giver mulighed for vidensdeling mellem kundeservicechefer, call-centerchefer og øvrige nøglepersoner, der arbejder med kundeservice på strategisk eller operationelt niveau. Næste møde i netværket er den 8. februar 2018
Læs mere om Kundeservicenetværket på følgende link
Kontakt
Kontakt image
Chefkonsulent
Tlf: +45 3377 4589
Mobil: +45 2221 9133
E-mail: teladi.dk
PUBLICERET: 14-07-2017 OPDATERET: 10-01-2018