På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Tre medlemsmøder: Styrk din forretning med e-handel

Den 5. – 8. februar zoomer DI’s Regionalforeninger og DI Handel ind på e-handel. Vi har allieret os med eksperter, producenter og grossister, der alle har valgt at satse på e-handel som en del af deres fremtidige strategi. Hør hvorfor, få indblik i virksomhedernes læring, og bliv klog på, hvad du kan gøre for at styrke din forretning gennem vellykket e-handel.

E-handel er meget mere end et redskab i salg og marketing.  E-handel er en strategisk satsning - en nødvendig udvidelse af den eksisterende forretning.  Og noget de professionelle indkøbere efterspørger. En ny DI Handel B2B-analyse viser, at 2 ud af 3 danske virksomheder foretager professionelt indkøb digitalt, og 74 pct. af indkøberne anvender online kanaler til at søge viden om ny potentiel leverandør. Internationale tal fortæller samme historie.

Med e-handel bliver du ikke blot synlig over for nye kundegrupper. Du bliver også mere synlig over for eksisterende kunder og kan give dem en bedre oplevelse af din virksomhed igennem online rådgivning og mulighed for at betjene sig selv, når de har brug for det. Den kundeindsigt, som du får fra e-handelsdata, kan anvendes til at gøre dine produkter og services endnu mere relevante for kunden.

E-handel højner kundeloyaliteten og er samtidig vejen ud til kunder, som du tidligere ikke har kunnet nå fysisk. For e-handel ophæver en række af de begrænsninger, der knytter sig til drift af virksomhed i en traditionel forretningsmodel, bl.a. fysiske og sproglige afstande, virksomhedens åbningstider, begrænset kendskab til kunder samt kunders indkøbsvaner og præferencer.

Vælg ml. Aarhus, Kolding eller Ringsted

Kom med i Aarhus, Middelfart eller Ringsted og bliv klogere på, hvordan du udvider din forretning via e-handel.

PROGRAM

Registrering og morgenmad

Er e-handel lig med en fremtidssikring af B2B e-handelsvirksomhederne?
Få indsigt i de nyeste tal fra DI Handels B2B-indkøberanalyse
Branchedirektør Annette Falberg, DI Handel

Kom rigtigt fra start med en god digital strategi
Tænk alt ind - lige fra online markedspladser, kanalkonflikten, kortlægning af kunderejsen (CJM) til understøttelse af resten af forretningen og det ”fysiske” salg. 
CEO Lars Hedal, Hesehus

B2B Case
Om leverandørvalg, kravsspecifikation og faseopdelt implementeringsplan.
Marketing Manager og e-handelsansvarlig Kasper Bay Simonsen, Alumeco

B2B Case
Webshoppen, der gør leads til kunder og er genvejen til et tættere samarbejde med forhandlerleddet.
Projektkoordinator Nina Bentzen, Kansas A/S

5 tips til e-handel, der virker
Det skal du være opmærksom på, når du skal i gang med e-handel eller løfte din e-handel til nye højder.
CEO Lars Hedal, Hesehus

B2B case
Hør hvorfor e-handel blev en vigtig strategisk indsats, og hvordan den digitale indsat organiseres.
Den 5.  februar:  Business Development Manager Angela Leth, Pressalit
Den 6. og 8. februar:  Grundlægger, ejer og CEO Lone Christensen, Aktiv Guld

Værktøjer og viden
Der hjælper dig videre med e-handel.
Chefkonsulent Line Poulsen, DI Handel

Frokost og tak for i dag

PRAKTISK INFO

TID OG STED
kL. 08.30 - 12.00 (registrering og morgenmad fra kl. 08.00)

Mandag den 5. februar Scandic Aarhus Vest
Rytoften 3
8210 Aarhus V

Tirsdag den 6. februar
Comwell Middelfart
Karensmindevej 3
5500 Middelfart

Torsdag den 8. februar
Ringsted Kongrescenter
Nørretorv 55
4100 Ringsted

TILMELDING
Du kan tilmelde dig det møde, der passer dig bedst ved at skrive til Vinnie Røslau på mail vir@di.dk

PRIS
Gratis for medlemmer af DI.

Har du spørgsmål?
Kontakt image
Chefkonsulent
Tlf: +45 3377 4837
Mobil: +45 3016 6521
E-mail: lpoudi.dk
PUBLICERET: 09-01-2018 OPDATERET: 25-01-2018