På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Sales Academy 2017

I DI Handel interesserer vi os for, hvordan salgsprocesserne og salgsdialogen udvikler sig i forhold til at imødekomme kundens ændrede behov og krav. Det gælder både i praksis og i teori. På den måde kan I bringe den nyeste forskning med konkrete cases ind i jeres hverdag og derved løfte salget til nye højder.

Grundet udviklingen inden for digitalisering, automatisering og en global konkurrence skal salgsafdelingen have nye kompetencer og værktøjer til at kunne agere og skabe vækst i toplinjen i din virksomhed.

DI Handel udbyder en to dages uddannelse i langsigtet salg, hvor du som salgsansvarlig får en øget strategisk forståelse for nye organisationsstrukturer, nye metodevalg og behovet for udvikling af dine sælgere, så I kan præstere på de nye præmisser og vilkår.

Modul 1 for ledere og salgsansvarlige vil I kunne opnå følgende udbytte:

  • Blive i stand til at koble din virksomhedsstrategi med konkrete udviklingstiltag i salget i din virksomhed
  • Kunne koble strategi og marked til metodevalg, uddannelse og ledelse af medarbejdere
  • Have indsigt i organisationsstrukturens indflydelse på salgets praksis, og hvordan du konstruerer det rette salgsteam
  • Arbejde strategisk med Strategic Sales Compass© som afsæt for salgsudvikling i fremtiden

Hvis du finder det relevant, kan du sende din sælger på Modul 2 for sælgere, hvor de vil kunne få følgende udbytte:

  • Lære at skelne mellem forskellige metoder til salg og navigere imellem hvornår du skal bruge hvad
  • Lære at arbejde refleksivt med din egen salgspraksis og udvikle dig derfra hvor du er
  • Kunne koble konkrete kundecases til forskellige metodevalg
  • Arbejde strategisk med Strategic Sales Compass© som afsæt for salgsudvikling i fremtiden

Dato for Modul 2 er endnu ikke fastsat.

Undervisere

Vi har samlet de bedste inden for salg og salgsledelse til Sales Academy.

Læs mere om Regim i vores brochure
Régis Lemmens
Régis Lemmens er stifter af Sales Cubes, som er et konsulentfirma, der hjælper salgsorganisationer med at nyskabe og co-create værdi for deres kunder. Han er professor i Salg og Salgsledelse og underviser på handelsskoler i Belgien, Holland og i Storbritannien.
Jesper Jørvad
Jesper er erhvervs psykolog og arbejder med at udvikle koncepter og forandringsprojekter, som skaber værdi for private virksomheder. Derudover underviser Jesper i Aalborg Universitet i Organisatorisk Coaching og har skrevet flere artikler og bøger om ledelse og coaching.
Læs mere om Jesper i vores brochure
Læs mere om Karina i vores brochure
Karina Burgdorff
Karina Burgdorff er salgsforsker og ph.d. studerende ved Center for Dialog og Organisation ved Aalborg Universitet. Karina underviser på Aalborg Universitet i strategisk salgskommunikation. Hun er officiel dansk repræsentant for Global Sales Science Institute.
PRAKTISK INFO

MODUL 1
25. - 26. september 2017

DI's Konferencecenter
Gl. Vindingevej 17 A
5800 Nyborg

MODUL 2
Datoer til modul 2 bliver annonceret snarest

Pris for DI Handel medlemmer

Modul 1 - 6.995 kr.
Modul 2 - 6.995 kr.

Samlet pris for begge moduler er 11.995 kr. ex. moms (spar 1.995 kr.).

Prisen for hvert modul dækker 2 kursusdage inklusiv 1 overnatning med fuld forplejning inkl. middag samt kursusmateriale.

Pris for ikke-medlem

Modul 1 - 11.995 kr.
Modul 2 - 11.995 kr.

Samlet pris for begge moduler er 21.995 kr. ex. moms.

BEMÆRK
Der er plads til max 30 deltagere pr. modul. Kurset gennemføres ved minimum 15 deltagere.

Alle priser er ekskl. moms

Spørgsmål?
Kontakt image
Konsulent
Tlf: +45 3377 4822
Mobil: +45 2674 7014
E-mail: somudi.dk
3 grunde til deltage i Sales Academy
PUBLICERET: 24-03-2017 OPDATERET: 28-06-2017