På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Netværksgruppe om kundeservice

Evnen til at håndtere kundehenvendelser er i dag af afgørende betydning for kundetilfredsheden og ikke mindst kundeloyaliteten. Mange virksomheder håndterer fortsat kundeservice via mail eller telefon, men kundens forventninger og krav til kundeservice har ændret sig i takt med digitaliseringen. Derfor har DI Handel startet et netværk, som giver mulighed for vidensdeling mellem kundeservicechefer, call-centerchefer og øvrige nøglepersoner, der arbejder med kundeservice på strategisk eller operationelt niveau.

Kundeservicenetværket er for dig, der ønsker at videreudvikle kundeservicen i din virksomhed. Netværket er et ideelt forum for videndeling og er samtidig stedet, hvor du får indsigt i de nyeste tendenser inden for kundeservice.

Målgruppe

Kundeservicenetværket er et professionelt forum for videndeling mellem kundeservicechefer, call centerchefer og øvrige nøglepersoner, der arbejder med kundeservice på strategisk eller operationelt niveau.

Eksempler på kundeservicerelaterede emner

Emnerne i netværksgruppen omfatter ledelsesmæssige såvel som operationelle udfordringer i forbindelse med driften af en kundeservicefunktion; herunder også opgaver af mere strategisk og forretningsudviklende karakter. Emner kan eksempelvis være:

  • kundetilfredshed
  • selvbetjeningsløsninger
  • sociale medier og reputation management
  • kundeservicepolitik
  • måling af indsats og resultater
  • medarbejderudvikling og motivation
  • kundeloyalitet og mersalg
  • udvikling af strategi - indhold og implementering
  • servicekultur eller salgskultur

Det er dog op til gruppen at fastlægge emner og indhold til de enkelte møder.

Bliv en del af netværket

Ønsker du at være med i netværksgruppen skal du sende en mail til Tevin Lac på teladi.dk

Netværket er gratis for DI Handels medlemmer. Er du ikke medlem, så kontakt Tevin for mere information om dine muligheder for at deltage i netværket. 

Praktisk info

Kommende møde
6. september 2017 kl. 10-14

Pressalit A/S
Pressalitvej 1
8680 Ry

Mødefrekvens
4 gange årligt

Pris
- 0 kr. for medlemmer af DI Handel
- 9.995 kr. ex. moms for ikke-medlemmer

Tilmelding eller spørgsmål?
Kontakt image
Chefkonsulent
Tlf: +45 3377 4589
Mobil: +45 2221 9133
E-mail: teladi.dk
PUBLICERET: 11-08-2016 OPDATERET: 14-07-2017